joi, 1 septembrie 2011

Viata un card de credit ?

Toata viata platim pentru iluzii , placere si vise , deci viata e o curva de lux.

Poate cineva sa-mi spuna cati dintre noi au incercat sa-si traiasca viata pe care si-au imaginat-o fara nici un cost ?Cati dintre voi ati visat suficient de maret incat incat sa-ti pierzi visul in goana dupa el ?
Cine spune ca visele nu costa nimic se inseala amarnic , visele neamplinte duc la faliment .
Poate cineva sa spuna ca visam prea mult si simtim prea putin ?

http://www.trilulilu.ro/NoMorePitzi/319e60065cea6e

Dan H.

3 comentarii:

  1. Nu stiu daca visam prea mult si simtim prea putin, dar,parerea mea, visam la ceea ce nu simtim in prezent. poate am simtit si traim cu amintirea sau ne dorim si traim cu speranta ... sper sa nu murim cu regretul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu m-am impacat , desi incerc sa inteleg demult,cu expresia ,,curva de lux``si ce deriva din ea .Curva, oricare ar fi ea , oricat de cazuta moral ar fi ea, are un suflet si un trup, pierdute intr-un decalaj disarmonic.Daca e peste puterile mele sa o accept, sa o inteleg , sa o iubesc asa cum e, , atunci ma tin mai departe de ce-mi ofera ea, ma tin la distanta la care puterile mele ma tin in armonie cu trupul si sufletul laolalta.

    RăspundețiȘtergere
  3. in sfarsit, cineva cu o viziune asemanatoare cu a mea!

    Scrie mai des!

    RăspundețiȘtergere