luni, 28 ianuarie 2013

Despre noi...

Ora 10:45, Str. Ştefan cel Mare... ocolesc cu dificultate mulţimea pestriţă din acum demodatul centru comercial al oraşului...
     Ciudat..., dar nu-mi amintesc cu ce treabă am venit în centru..La treizeci si unu de ani mi se pare destul de grav sa uiti cu ce treburi ai iesit din casa ... Zambesc si ma gandesc la o vorba de-a  lui M. Badea "Alzheimer-ul grup pe mine fratioare ".

       Va rog sa ma scuzati oameni buni ,pot sa-mi plimb si eu sufletul printre voi ? Azi mi-am promis sa nu mai fiu egoist si sa privesc in jurul meu... Va asigur ca incerc sa va privesc chipurile , dar mai intai ar trebuii sa le  desprind de pe  sevalet  si sa va scap de sub robia caricaturistului....Dar gandul asta ma face sa ma simt desucheat de fericit...
      Uite-te la ei... Parcă nici nu exist... Cum sunt şi oamenii ăştia... Acum am ajuns să nu pot ridica privirea... Mă uit în jos şi calc cu grijă ca nu cumva să lovesc un porumbel cerşetor... zâmbesc în sinea mea. - Da bună asta porumbel cerşetor!... Dar dacă stau bine să mă gândesc, de ce nu "porumbel cerşetor " sunt  toţi coloraţi în aceeaşi nuanţă de gri , căutând pe aleea murdară firimiturile aruncate de... oameni gri... da oameni gri, oameni cu fetele crispate toţi părând preocupaţi de ceva.
    Ridic pentru o clipă privirea şi în faţa mea o domnişoară îmbrăcată cu un taior negru, fusta până deasupra genunchilor iar în picioare... hmm nu ştiu ce sunt alea, zâmbesc din nou în sinea mea şi asta mă face să ridic privirea ceva mai sus şi... rămân parcă hipnotizat de o cascadă aurie ce parcă izvorăşte dintr-o orhidee şi se revărsă în valuri pe spate până la şoldurile ce-mi sporesc parcă starea de hipnoză...

    Îmi revin prea brutal din transă în momentul în care simt că-mi pierd echilibrul fiind cât pe ce să cad pe scările îngheţate ce duc în pasajul de sub stradă. Realizez că mi-am revenit complet atunci când în faţa mea doi cerşetori dintr-o specie mult mai comună, Homo sapiens sapiens, îmi întind mâinile şi bâiguie ceva... dar eu nu îi aud pentru că automat îmi trec prin cap imaginile cu "porumbeii cersetori' şi mă gândesc că măcar lor le-a rămas demnitatea de a cerşi la suprafaţă...

    Urc scările şi ajung iarăşi în mijlocul mulţimii... Uite-te la ei!... Parcă nici nu exist!... Cum sunt şi oamenii ăştia... As fi vrut ca in fiecare zi sa fie ca si la bal mascat unde toata lumea sa poarte masti care sa schiteze fericirea...Dar cine are nevoie de ei? Ce treabă am eu cu ei? Ce... m-ar ajuta vreunul dintre ei dacă aş avea nevoie...

   Imi continui drumul si vad undeva in dreapta scris frumos , ca decupat dintr-o coperta de carte " Pravalia cu Carti " . Poate ca nu am iesit degeaba din casa , asa ca intru in pravalie. Chiar la intrare este ea , fata cu parul in cascada aurie . Simt ca intru iar in transa , chiar cand imi spuneam ca trebuie sa rezist...
 - Buna ziua , va pot ajuta cu ceva ?
 - Aaaa , da sti m-am trezit pe strada vorbind cu mine despre oameni ce imi recomandati ?
 Zambind intr-un fel pe care doar doar  Leonardo da Vinci l-ar putea descrie imi spune :
 - Un psihiatru sau la sectiunea Ezoterism sigur veti gasi ceva...

va urma..

Dan H.

Un comentariu:

  1. Este un privilegiu să împărtășim lumii această mărturie miraculoasă. Aceasta este Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine acum 4 luni și eram plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a schimba problemele soțului meu. Am căutat pe internet pentru ajutor cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit martori minunați ai vrăjirii dragostei wight care era progresivă odată cu vrăjile sale. L-am contactat și doctorul Wight mi-a spus că îmi va pregăti o vraja pentru a-l aduce înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu am avut de ales decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat să vin acasă din acea zi și până acum, am trăit liniștit. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț că acest vrăjitor are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wight oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți probleme, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp: +17168691327

    RăspundețiȘtergere