luni, 7 decembrie 2009

Contract de resemnare



Motto:

Mi-am si spus intr-o doara
Ca e ultima seara..
Cand invinsul din mine
Intr-un act , la final
Lumii-ntregi isi arata
Pentru ultima data
Chipul palid, pierdut
Gloria-nvinsa sub scut
Vlaga toata- mprastiata
Peste-armura-nsangerata..

El. Nemişcat, cerul obosita şi el aşteptând în zadar să se întample ceva. În jurul meu, deasupra mea... N-as fi crezut ca tunetele amuti-vor şi vitejiile s-ar domoli încet...

Ea. Seara s-a supărat fiindca nu ea era ultima si te-a pedepsit aratandu-ţi o noua cale, înabusind tunetele, potolind stihiile şi scotand pe cer o luna noua.

El. O luna noua şi o lume noua în care batranii si copii sunt de aceeaşi varsta cu mine. De vina e trupul meu, mintea nu-l mai trezeşte, durerile s-au stins una câte una...
Dar încă te ascult... eu te cunosc te ştiu de mult, sălaşul tău este pe malul mării.
Da!!! Te-am cunoscut în zori de ziuă, toamna, şi de-atunci îmi răsună chemarea ta în inimă...

Ea. Recunosc, eram pescăruşul pe care îl hrăneai cu lacrimi şi fărâme de suflet. Era toamna târziu dar zborul nu-mi îngheţase. Aşa că te-am învăţat cum să-ţi deschizi aripile indiferent de timp şi să nu te temi de înălţimi sau prăbuşiri...

El. Îţi mulţumesc, m-ai ajutat să-mi lepăd armura cu purpura regală.

Ea. Mulţumeşte-mi existând, nu fugind de tine...

El. Da! Da! Da! Acum ştiu cine sunt! Sunt tânărul veteran! Iar de acum mă voi sili să înfrâng răutatea sufletului meu şi să ţin mereu apinsa o ultimă candelă, acolo, în cel mai ascuns altar al inimii mele..

Ea. În altarul ascuns vă palpai mereu candelă speranţei. Focul inimii tale o va păstra în viaţă şi va dărui din ea şi altora asemeni ţie.

El. Dacă viaţa mea nu e decât un licăr, o scânteiere mică... de ce s-ar schimba ea într-o sferă visătoare? Ce-mi dăruieşti tu eu să primesc?
Cunosc ce lipsuri are viaţa mea... cum poţi să ştii cât mie de scumpă? Dac-o măsori ca pe cântar doar din cuvinte?
Eu nu caut decât odihna lângă El. Nu vreau decât ceasul de pace oferit de atingerea Lui de viaţă dătătoare...
Aş vrea să fac contract de resemnare în viaţa asta pentru că numai aşa tot ce am pierdut le voi recupera într-o altă viaţă.
Dan H.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu