luni, 7 decembrie 2009

Conversatie...




Iubesti cuvintele ,
dar le iubesti pe toate ?
Iubesti cuvintele banale ,
cele ce in cantece nu au patruns nicicand ?
Acele cuvinte nerostite ,
dar care se-nnoiesc in priviri mereu...
Cuvinte puse la adapost sub gene lungi
si pe roseata obrajilor ascuse in gropite ,
Cuvinte cu ecoul in atingeri....
sunt sute de cuvinte intr-un zambet ,
ingramadite pe buze rosii
asteptand un sarut ca sa fie rostite .
Cititorule , afla ca sunt cuvinte
care mor indata ce-s rostite .

Dan H.

Un comentariu:

  1. Cand iubesc cuvintele,
    cuvinte slabe ce prin ele
    vor tot mai mult
    sa spuna si sa spere
    la nestiut
    Cand de ele imi e teama
    ca n-ar putea sa spuna
    cat am vrut,
    Cand si miscarea mainii
    ce atinge,
    ori suflet ...
    ori doar un gand stiut
    iar...s-a pierdut...
    Atunci renunt iara
    la sunete lipite-n nesfarsit
    la litere zidite in cuvant
    simboluri din penitza ori din taste
    ce emotii doar descriu...si-atat...
    Dezleg a inimii legare
    si las sa iasa dor ce doare,
    o las sa simta prin tacere
    ce n-am putut...
    ori n-am stiut...
    si nu am dat crezare
    crezand ca asa nu doare....
    un cuvant.

    RăspundețiȘtergere